Karczma Czarna Góra, Stronie Śląskie
Stronie Slaskie
26°C
Karczma Czarna Góra, Stronie Śląskie
Karczma Czarna Góra, Stronie Śląskie
Tło bannera

Bezpieczna rezerwacja

Data przyjazdu
08 sierpień 2020
Data wyjazdu
09 sierpień 2020

Zaplanuj pobyt z gwarancją bezpiecznej rezerwacji, która pozwala na bezpłatną zmianę terminu, otrzymanie wpłaconej kwoty w postaci Vouchera lub całkowitego zwrotu zaliczki.

Z uwagi na wiele pytań naszych klientów, odnośnie planowania pobytów naszym obiekcie, postanowiliśmy uruchomić dla wszystkich pakietów specjalny tryb rezerwacji.

Od teraz bez obaw można składać rezerwacje na dowolny termin po 10.06.

W przypadku obowiązku odbycia przez Gościa kwarantanny i/lub wprowadzenia przez Główny Inspektorat Sanitarny, bądź przez Ministerstwo Zdrowia, nowych obostrzeń lub zakazów, które uniemożliwią realizację pobytu - oferujemy:

 

  • ​bezpłatną zmianę terminu na inny dostępny w Karczmie Czarna Góra,
  • wymianę równowartości rezerwacji na specjalny Voucher, który można wykorzystać przez rok od zaplanowanej daty pobytu oraz dodatkowy 15% rabat na noclegi,
  • pełny zwrot zaliczki.

 

Sprawdź zasady Bezpiecznego pobytu


Nasz Dział Rezerwacji chętnie udzieli wszelkich dodatkowych informacji:

tel. +48 74 884 34 10

rezerwacja@villaczarnagora.pl


 

 

Bezpieczny pobyt

 

Drodzy Goście, 

zawsze stawiamy Was w centrum naszych działań, dlatego też absolutnym priorytetem jest dla nas dołożenie wszelkich starań, żebyście czuli się u nas bezpieczni, niezależnie od czasów i warunków zewnętrznych. W codziennej pracy stale przestrzegamy rygorystycznych standardów higieny, jednak z uwagi na epidemię  COVID-19 wprowadziliśmy dodatkowe obostrzenia oraz szereg specjalnych zabezpieczeń w celu maksymalnego ograniczenia ryzyka związanego z rozprzestrzenianiem się koronowirusa.

W trosce o Wasze zdrowie przygotowaliśmy PLAN BEZPIECZNEGO WYPOCZYNKU w obiektach Czarna Góra Resort, obejmujący szczegółowe procedury funkcjonowania takie jak:

  • powszechna dostępność środków dezynfekcyjnych w całej Karczmie - przy recepcji, w restauracji i na każdym piętrze. Do utrzymania czystości i higieny w obiekcie używamy wyłącznie profesjonalnych urządzeń i środków chemicznych, które zapewniają odpowiednią dezynfekcję;
  • zachowanie najwyższego poziomu czystości w obiekcie w tym regularna i częsta dezynfekcja części wspólnych, części restauracyjnej i baru, częsta wymiana zastawy stołowej i bufetowej, codzienna dezynfekcja pokoi;
  • kwaterowanie w pokojach z zachowaniem bezpiecznych odległości;
  • bezpieczne warunki zameldowania i wymeldowania m.in. wyposażenie pracowników recepcji w maseczki, rękawiczki, płyn dezynfekujący i termometr, dezynfekcja kart magnetycznych, płatności za pobyt kartą lub przelewem;
  • specjalny sposób korzystania z atrakcji hotelowych poprzez określenie maksymalnej ilości osób jednocześnie korzystających z atrakcji;
  • szczególne rozwiązania dotyczące działania strefy gastronomicznej, w tym określenie maksymalnej ilości osób przy śniadaniu i obiadokolacji, ustawienie stolików w 2 metrowej odległości od siebie, dostępność rękawiczek i środków dezynfekcyjnych dla gości, bezgotówkowa płatność przy barze.


Dziękujemy Wam za zaufanie i za to, że jesteście z nami. Troszczmy się o siebie nawzajem w tym wymagającym dla nas wszystkich czasie.

 

Filtruj oferty:
Zobacz na mapie
;
Zadzwoń
+48 74 884 34 10
Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij